Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Tre underbara år med dig<3

Kategori: Jonna

För exakt tre år sedan rullade transporten med dig hem från skåne, för exakt tre år sedan blev du min. Sedan den dagen har jag älskat dig, du är mitt ljus i mörkret, min stjärna på himlen, min ängel bland molnen, du är mitt allt och jag älskar dig. Det finns inte ord som räcker till för att beskriva min kärlek till dig, du är helt enkelt perfekt. Vi har haft våra med- och motgångar men jag har och kommer alltid att älska dig<3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, mitt huvud, mitt rum. överallt.

Till stallet jag far i ruskig fart.
Till den jag älskar, har jag skrivit denna dikt.
Med ett hjärta av renaste guld, svävar du fram så utrycksfull.
I full galopp susar vi fram mot nya hopp.
Vinden tjuter och kylan biter.
Nu är vi inne på vårt sista år, hoppas vi får en toppen vår.
Kärleken till dig är allt för mig.
Du är min, jag är din.
Fast du för andra är en ask, är du för mig alltid en skatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: