Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Torsdag

Kategori: Jonna

Först var jag i skolan hade matte och spanska sen lunch med tjejerna sen springa till banken för möte om startandet av ett företagskonto sen springa till skolan för att ha FekB  hade bokföring:D sen till stan för att kolla på kläder hitta en kavaj men ska byta till en mindre storlek i morgon, sen hem och byta om för att åka till stallet sen rida en super fin ponny<3 Nu har jag nyss ätit och ska ta och se på tv nu. I morgon är det tema dag i skolan sen till stan och fixa kavajen och så sen hem och fíxa mig sen till stan för att träffa anna och kristofer:)

hörs i morgon KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: