Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tordag

Kategori:

Haft en underbar torsdag! Låg och läste twilight flera timmar imorse, åt lunch och drog till skolan några timmar. Sen drog jag och Anna till paus, käkade en god sallad som gör att jag fortfarande är propmätt, haha! Efter det begav vi oss till igelkotten för att prova balklänningar! Nog det roligaste jag har gjort på riktigt länge. När dem stängde vid sex drog vi till stan tills dem stängde. Köpte en vinterjacka! Lite kär i den.
Gudomlig sallad på paus!
Någon klänning som tydligen var min färg enligt expediten, men vet inte. Fastnade inte för den.
Klänningen Anna blev förälskade i. Så jävla fin! Vågade inte prova den med risk att jag också skule bli förälskad, vi kan ju inte ha samma klänning! Tror det kommer bli svårt att vara finare än anna om hon väljer denna klänning.. Kommer vara så avis!
En fin klänning som inte var lika fin på. Men ska prova den en gång till!
Klänningen jag tyckte otroligt mycket om men som jag glömde ta kort på när jag hade den på mig... Den satt skitfint på! Ska prova den igen någon gång. Och då ska jag ha kort på mig i den! 
Den tyckte både anna & expediten var den som satt bäst på mig.
-
'
Snart kör vi på nästa affär. Men tror det blir svårt att nå upp till den servicen som var i den här buktiken! Men vi ska till många fler affärer innan vi bestämmer oss. Men som hon sa, vi bör ha bestämt oss absolut senast i november. Men de tar emot beställningar fram till januari. Det som är bra med denna butik är att de skriver upp vilken bal man ska på, så att ingen annan på samma bal kan beställa likadan klänning. Sååå bra!
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: