Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tooorsdag

Kategori:

Hejsaaaan!

Kom hem för typ tre timmar sen och har nu fixat lite saker till uf.. nu kör vi liksom!
 
i skolan snackade jag & anna om lite saker och jag är så grymt glad över att jag har den tjejen! förövrigt har jag pluggat en massa psykologi, tagga prov imorgon! & jag var typ den ända som fattade allt på mattelektionen idag (y) annars brukar jag vara den som förstår minst, snacka om att jag och min mattegrupp är bra på helt olika saker! haha lite kul. men första gången jag fattade något på matte C, känns bra! (inte att det var första gången, men att jag fattade!) 
 

helgen ska spenderas med bästavännerna! sex and the city maraton & kanske en utgång. anna sover även med mig båda nätterna eftersom modern är i småland & jag inte vågar vara själv. snäll tjej som tar hand om mig! hahahah hon frågade mig igår "klarar du dig på söndag eller måste jag sova hos dig då också?" haha söt!
får inte glömma att helgen även ska spenderas med de nya konfirmanderna & en mycket saknad amanda som jag inte träffat på evigheter! hon sover även här på söndag, mys! ♥  

nästa helg ska jag förhoppningsvis jobba, åka till vingåker för att träffa finaste & en sväng förbi katrineholm för att träffa den där mycket saknade bästa vännen!


två bra helger som inte kan sluta på ett annat sätt än bäst! :)


förövrigt fick jag reda på idag att det är helt hundra att underbara göteborg blir inställt, men jag tjuter inte för det utan sparar dem pengarna till studentkryssningen istället!


fick nyss ett väldigt fint meddelande från zara på fb: "du är bra". söt hon är, inte snackat med henne sen vi var i göteborg innan sommaren så nu håller vi på att planera in en fika!



nu ska jag käka & sedan dra mig till rese för att träffa anna & malin. bra kväll! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: