Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

söndag

Kategori:

ligger i soffan & dör.. bakis för andra gången i mítt liv, gårkvällen ska vi inte prata om, matte skjutsade hem mig & johannes vid ett iaf, snell kille!  


det viktiga är att ja iallafall kom 2a av 9 på bowlingen & slog johannes. & sebbe för den delen, sooom tävlar i bowling. så jävla bra ja är!

nu ska ja o j nörda one tree hill innan han drar hem, hur ja nu ska orkar åka me honom till resecentrum... mamma, har iaf lovat mig en pizza sen! ja hoppas hon menade att hon skulle hämta den åt mig också!

oth & hoppas på bättre tider,
pusspuss
/oliviaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: