Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

skuuuuuuulan

Kategori:

gaaah! blir galen, inga bilder går att lägga upp på jävla skoldatorernaaaa ! när ja faktiskt, för en gångs skull tänkte lägga upp en bild xd

aya, sitter i alla fall i skolan & dör med jonna.
väntar på att anna ska sluta så att vi kan dra o käka.
hungrar ihjäl, försov mig så hann inte äta ngn frukost -.-
ja & jonna har iaf nyss haft uf-möte med handledaren, gick perfekt ! (yyy)



snackade med den där sk bästavännen igår.
som jag saknar enormt.
men första helgen i otktober, då jävlar!
älskar dig min biiitchmupp ! ♥


J




/oliviaaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: