Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

saknar dig<3

Kategori: Jonna

Jag vill bara glömma bort deg, sudda ut dig ur mitt liv. Vill inte känna denna saknad efter dig, men det är svårt att glömma. Jag vet att du inte är värd detta efter allt du gjort mot mig, men du betyder så sjukt mycket för mig. Jag trodde vi alltid skulle vara bästa vänner men du svek mig gång på gång, Jag vet inte ens varför jag skriver detta, varför jag ens läger ner tid och kraft på en som sviker en och bara struntar i en. Jag orkar inte mer, du är inte värd detta. Vill klippa av bandet mellan oss två, men det är svårt för innerst inne så älskar jag dig. Du fanns där för mig, men sedan så hände något och du försvan ur mitt liv. Men här och nu klipper jag av bandet mellan oss två vill inte längre ödsla tid på någon som egentligen inte tycker om en. Jag har andra nu, personner som tycker om mig för den jag är och inte sviker mig som du gjorde. Jag vill innerst inne ha tillbaka dig, det som vi hade var något speciellt. Men jag har slutat hoppas, slutat läga ner någon energi på dig. Men jag vill att du ska veta att jag saknar dig och att du alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta även fast du behandlat mig som skit. MISS YOU♥





// Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: