Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

saker som inte händer olivia

Kategori:

Bara för att jag har tråkigt när johannes ser fotboll & är sur för att de spelar dålig, hahah...



Jag tröttnar på oth. Jag tycker verkligen inte om one tree hill längre, liksom det är så dåligt att jag börjar kolla på simpsons istället, såå mycket bättre program. Liksom, varför försvinner inte bara oth från denna värld?


Jag dissar mina vänner. Jag tröttnar på att ha vänner och skaffar en pojkvän som jag lägger ALL min tid på. Varför ska man ha vänner för? Så himla överskattat.


Jag sitter som klistrad framför fotboll.. Liksom fotboll är det ända som finns i min värld. Jag kan allas namn, alla regler, vet exakt vilken färg united har på sig osv. Blir en riktig nörd.


Jag slutar tro på att dem kommer bli jag och chad michael murray. Jag menar, han bor alldeles för långt bort och så börjar han bli ful.. inte min smak längre liksom.
Jag dissar min pojkvän för fotboll. Jag vägrar snacka med honom, ge honom en puss osv, fotboll går ju före.....
(nej, ja kommer inte bli som johannes!!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: