Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

att älska livet är det finaste som finns ♥

Kategori:

tråkiga jag kommer med en ännu tråkigare lista. men är ni lika tråkiga som jag så är det bara att läsa på ;)



jag har insett att min senaste kyss: tycker vi glömmer den senaste och tar den näst senaste som var med min underbara vän anna! hahaha
jag har insett att: psykologi är det roligaste skolämnet och att jag borde hoppa av engelskan
jag har lärt mig: att uppskatta mitt liv
jag lyssnar på: svenska björnstammen
jag pratar: för mycket
jag tycker om: mamiii
jag avskyr när folk: avskyr inte saker
min bästa vän är: erika. och jag själv typ!
min första bästavän heter: madeleine tror ja hon hette? ae, määttä va den första ja delade best friends halsband med! haha ♥
kärlek är: underbart
bästa tiden i mitt liv var: 9an
om jag fick en sak i hela världen: 10 miljarder, eller lucas i oth.. han är ju rik så gifter jag mig med han så får jag både han & pengar.... aa, väljer lucas! 
när jag borstar tänderna: tänker jag på hur fina dom där uppe är men hur fula dom där nere är, o är nöjd för att de är dom där uppe som är fina! dem som syns mest ju :)  
när jag lagar mat: blir det okryddat
jag är rädd för: hahah, vart ska ja börja? mörker, spindlar, ensamhet, övergivenhet, ormar, småkryp, skogen, flygplansljud, åska, blixtrar, havet osv  
den värsta känslan är: när man inser att man verkligen förlorat någon man trodde var ens bästa vän.
den bästa känslan är: när man är nöjd med livet!
jag är bäst på: att sjunga! helt klart.
jag är sämst på: engelska
jag kommer alltid att vara: best
i sommar: tar ja studenten, jobbar & förhoppningsvis förbereder mig för ett år i england.
sist jag verkligen grät var: fredags natt, hade mensverk. annars minns ja ärligt inte när ja gjorde det. underbart!
jag kan: väldigt mycket
jag kan inte: stå på händer
när jag vill tänka går jag: till min säng
min mobiltelefon är: bra att ha
när jag vaknar på morgonen: somnar jag om tills mamma väckt mig 78 gånger
innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna och kollar oth eller grey's.
just nu tänker jag på: att jag måste sminka mig & dra
bebisar är: människor
imorgon kommer jag: plugga, dra på arbetsintervju och se grey's.
i helgen kommer jag: nörda oth med johannes & ha fylle 5 kamp med fina vänner - och självklart vinna! 
jag vill verkligen: shoppaaaaa


nu ska jag fixa mig & dra mig mot navesta. hoppas något roligt folk dyker upp där!
saknat kyrkan i sommar, ska bli underbart att komma dit igen! ..


att älska livet är det finaste som finns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: