Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

onsdag

Kategori:

Tjabba tjena hallå!
Uf-möte, marknadsundersökning, gym & besvikelser är väl det som beskriver min dag.


Gjorde största misstaget när det gäller marknadsundersökningen.. hahah
Tänkte att jag skulle skicka runt den till alla mina vänner på facebook, så började 1 och 1, sen tänkte jag "fan kan man inte skicka till flera samtidigt?" men kom inte fram till hur man gjorde. efter 4,5 TIMMAR hade jag bara kommit till bokstaven F så då tänkte jag ge upp, precis då såg jag hur man gjorde... Helt plötsligt var allt iväg skickat på 40 minuter. Men 5 timmar sittandes med det där var inte kul, speciellt inte när det kunde ha gått under en timma om jag gjort rätt från början. Hahah lite kul ändå.




Idag har bästavän skaffat körkort också, så jävla bra hon är! ♥
Nu kan hon köra runt mig i bil på vägarna istället för moppen. Fyfan glömmer aldrig när vi åkte runt på hennes moppe i regnet på kvällen, fyfan vad vi frös! Så mycket skönare med bil. Grattis till henne!



Nu så ska jag göra te åt mig själv & fortsätta nörda dator. Vid tio ska jag ringa J



pusspuss
/olivia

Kommentarer

  • j säger:

    du skulle ringa men har inte ringt...

    2011-09-21 | 22:45:33

Kommentera inlägget här: