Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

onsdag

Kategori: Jonna

hey!
Igår var nog en av de bäst dagarna i mitt liv då jag hoppade av engelskan! Ingen mer engelska på gymnasiet!!!! eller ska göra nationella prov i engelska vecka 45, så att jag får IG istället för inget betyg alls! men efter det har jag ingen engelska alls. Fast ska läsa upp engelska B senare innan jag söker vidare till högskola/universitet. 
Så det firades med chicken kebab med jonna & mamma, så gott (a)

Vilket även betyder att jag är ledig onsdagar! Så idag har jonna precis vart här och käkat lunch och så hade vi ett litet styrelsemöte angående vårt uf-företag.

Nu så ska jag hoppa in i duschen.
Sedan blir det att
- göra te
- maila lite personer angående företaget
- plugga psykologi
- kollar runt på designer som vi vill ha till vår hemsida i uf 
- dra till Kristofer och fixa hemsidan samt webshopen
- dra till ungdomsgruppen


Ha en bra dag alla
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: