Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

måndagkväll

Kategori:

Hej! Nu så stänger jag av datorn, hoppar in i duschen och sen sover. Jag har kommit fram till att jag sitter alldeles för mycket vid datorn och att den ska stängas av senast klockan 20.00 varje kväll. För det lär jag nooooog hålla? Det jobbiga med det är att jag har alla filmer på datorn, så måste hålla datorn igång och då slinker man in på facebook och liknande. Måste hitta en lösning till det. Internetförbud efter 20.00 varje kväll? Och pluggförbud efter 20.00. Då är man mycket piggare dagen efter tror jag..
Har även märkt att jag inte brytt mig ett skit om mitt useende på sista tiden. Trivs inte i mig själv, inte som jag gjorde förut iaf.. Ska ta tag i detdär, efter 20.00 ska jag ha ta-hand-om mig själv tid! Lite spatid sådär.
Så ikväll ska jag: 
duscha 
ansiktsmask 
nopra ögonbrynen
fixa naglarna
Nu ska det bli förändring. Ska även se vad jag ska ha på mig imorgon, så att jag inte bara slänger på någonting!
Fast sa att jag inte trivs i mig själv. Då menar jag utsidan, för insidan trivs jag så mycket mer i mig själv än vad jag gjorde förut. Ska försöka få upp utsidan & insidan på samma nivå.
Nu: internetförbud!
ha det bezt, 
puss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: