Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

måndag

Kategori:

Vaknade upp bredvid finaste imorse. Vi fixade oss, käkade frukost och drog till Katrineholm. Han drog till jobbet och jag tog tåget till norrköping. Hem, insåg att jag har inga nycklar - satt i trappuppgången & lyssnade på musik, gick runt i hc osv tills mammas möte var slut, drog till hennes jobb & fixade nycklar. höhö. Så nu ska jag plugga hela dagen, betala räkningar osv. Studentkryssningen gick på 4200, woho liksom! tur att vi är tre som ska dela på det, haha. Ni skulle sätt min min när jag öppnade räkningen, "vafan har jag köpt för 4200?!". haha.



Åh, såg twilight igår. Eller new moon hette den, 2an. Jag börjar gilla filmerna lite nu.. (a) haha. Fast missade slutet av filmen, för vi sprang till ica innan den stängde & köpte godis, så tänker på vad som kommer hända i slutet hela tiden xD  så ska se slutet på den och sedan eclipse :) och så ska jag läsa böckerna också (a) bättre sent än aldrig att börja gilla twilight? ;)


Nu sitter jag och dricker te, mamma har köpt mitt favoritte - vanilj! (a) 
nu ska värma en ugnspankaka & sedan plugga.

+ att mamma köpt nya fina skrivblock åt mig, så bezt. låg på min säng nu när ja kom hem (a)





ha det bäst,
puss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: