Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

lördag

Kategori:

efter att jag vaknade upp tiiidigt bredvid älskade anna imorse så har jag spenderat min dag i styrstadsgården med konfirmanderna, ett skönt gäng det! massa snack skratt & mys, precis som det ska va :)


nu så ska jag göra te till mig själv & krypa ner under tecket i soffan med antingen boken 14 år till salu eller filmen pay it forward.. beslutångest. 
fast borde allra mest plugga 

sen kommer anna hit så ska vi laga mat osv. efter det kommer även jonna! mys



idag fyller J 18 år också. stort grattis! ♥
kommer ihåg dagen jag fyllde 18, vid tolvslaget när jag kämpade mig uppför backen för att hinna upp innan tolv.. "jag siktar mot toppen så långt jag kan nåååå". när vi äntligen var uppe & kunde räkna ner till tolv, 10 9 8... underbar kväll som spenderades med de två bästa i mitt liv, erika & cassandra.




puss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: