Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

lööööördag

Kategori:

tjabba tjena hallååå! 
lördag & ja står o lagar mat. eller jag lagade mat, fixade så att johannes tog över haha, killarna ska stå i köket, punkt.
vi ska käka o sådär o sen ska vi till kristofer, hämta lite grejer & sen dra oss mot anna. lite chill sådär innan vi drar o bowlar, o sen tillbaks till anna för fylle-5-kamp! rulig kväll.
igår var ju mina älskade vänner ute, men olivia fick sitta hemme eftersom en viss johannes är en minderårig liten skit! ;)
ae, nu måste ja kolla till maten innan j eldar upp hela stället.   aa för nu tog han sönder fläkten, det går bra de här (y)
ha det fint, 
pusspuss 
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: