Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

lista.

Kategori:

Känns som att jag inte har något liv när jag gör dessa listor hela tiden, men det är kul fan. iaf roligare än att plugga.... fastän att jag inte har tid med detta.....
Vad står det i ditt senaste sms? - "önskar mig en helg med dig, & att vi drar ut snart :)" 
Vad står det i ditt senaste skickade sms? - "aw <3" 
Vem skickade du senast sms till? - cassandra 
Vad har du som bakgrundsbild? - mig & amanda H. 
Och som skärmsläckare? - har ingen
Vem ringde dig senast? - cassandra

Kärlek:
Gillar du någon just nu? - ja
När kysste någon dig senast? - imorse
Vem var det? - J
Vem kramade du senast? - petra
Har du pojkvän? - nja. 
Har du någon du skulle vilja vara din pojkvän? - tror såå 

Alkohol:
Har du någon gång druckit? - aa 
Vad drack du senast? - bacardi brezer 
Hur många gånger har du spytt pga akohol? - tre
Har du någongång vart på maria ungdom? - vad är det? 
När drack du senast? - igår
Varför? - för att de var fotboll & enligt grabsen är öl obligatoriskt då, typ. 

Övrigt:
Vem var du senast hos? - förutom för mig själv och skolan, zebbe. 
Vad var det senaste du sa högt? - tare lugnt vafan
Vem bråkade du senast med? - mamiii 
Vem visade senast att hon/han var sur på dig? - mamiii 
Har du någongång snattat? - aa
Om ja, vad? - ringar... 
Vem önskade du var hos dig nu? - farmor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: