Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Klar med stallet bara plugg kvar

Kategori: Jonna

Nu är jag klar med stallet så nu ska jag ta och skriva på mitt argumenterade tal som jag har i morgon, kommer förhoppningsvist att gå bra:P Nu måste jag ta oich sätta fart så jag blir klar någon gång:)
¨
Så här ser veckan ut:

Måndag: Skola, stallet, plugga svenska
Tisdag: Skola, träffa Kristofer<3
Onsdag: Gyma, plugga matte, företagsekonomi och spanska, skolan
Torsdag: Skola med matteprov, dressyrträning
Fredag: Skola, stan med Anna
Lördag: Stallet, plugga franska och företagsekonomi, ev sova hos Mia
Söndag: Tävling med Mia i boxholm, stallmöte på åbykrog

// Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: