Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

jag saknar dig..

Kategori:



Jag försöker att vara stark, jag försöker klara mig 
Men sängen känns så stor här utan dig 
Jag undrar hur du mår 
Och om du tänker på mig nu 
I mina tankar finns det bara du

Och jag vet, jag vet 
Att jag inte fungerar utan dig 
Men jag vet, ja jag vet 
Att allting kommer ordna sig 
Om jag får somna brevid dig

Dagen är okej, men på natten blir det svårt 
Ensamneten slår emot mig så hårt 
Jag klarar ingenting, och allt jag gör blir bara fel 
Jag känner mig så obekväm och stel

Och jag vet, jag vet 
Att jag inte fungerar utan dig 
Och jag vet, ja jag vet 
Att allting kommer ordna sig 
Om jag får somna brevid dig

Och jag vet, jag vet 
Att jag inte fungerar utan dig 
Men jag vet, ja jag vet 
Att allting kommer ordna sig 
För jag får somna brevid dig





tomorrow baby ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: