Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

it's torsdag baby

Kategori:

tjabba tjena hallå!

Fikan/frukosten/lunchen med zara va mysig, bra start på dagen! Sen fick jag skjuts av zara till skolan, hålla tjejerna sällskap när de lunchade & sedan basgrupp.. Haha vår idé till spexfoto är ju rulig, nunnor & en kossa. Haha dör lite!
Sen drog jag mig till jobbet, jobbade med josefine idag igen, trevlig tjej det! Synd att jag inte ska jobba med henne imorgon & på lördag, får hoppas att han jag jobbar med imorgon är lika bra! :)


Imorgon blir det plugga hela dagen, temadag i skolan så då pallar ja inte dra dit höhö. Blir plugg & sedan jobb på eftermiddagen. Kvällen blir det party party
 
Lördag jobb & sedan vingåker

puss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: