Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

hemma efter en trevlig helg

Kategori: Jonna

Är hemma efter en super trevlig helg i örebro. I fredags så träffade jag Anna och Kristofer vid resecentrum sen gick vi till max och åt där. Sen drog vi vidare till min kusin. Vid 12 drog jag och kristofer hem till han för att sova.

I lördags så vakna jag vid 10 sen åt vi frukost vid 1 typ, sen drog vi ner till stationen där träffa vi Olivia, sen till katrineholm där vi fick vänta i 40 minuter på att nästa tåg skulle komma, sen vidare till hallsberg där vi fick vänta i 15 minuter på nästa tåg. Vid 5 var vi i örebro där vi blev hämtade av kristofer systrar. Sen åkte vi och köpte mat, tog en kebabtallrik som var sådär för pommen var inte den godaste jag ätit direkt men det gick ner, sen parta vi till typ 11 sen drog vi till frimis eller va det nu heter. Sen vid halv 2 drog vi hem för dem stängde vid 2 helt skumt, men det var kul i alla fall.

I går vaknade jag vid 12 åt frukost sen vid tre åkte vi till Kristofers pappa, fixade med kristofers bil sen åt vi tacos sen vid 6 rullade vi hem igen. Kom hem vid 20 i 9 typ, sen satt jag och plugga till typ 11 sen somna jag direkt. Nu ska jag åka till skolan.

Hörs i kväll

KRAM jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: