Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

fredagskväll

Kategori:

Fredagskväll & jag sitter och väntar på mina fina vänner som skulle dyka upp. vet dock inte när de kommer, och eftersom båda två är väldigt dåliga att svara på sms så lär den frågan fortsätta i mitt huvud. Tills dess fördriver jag tiden med att snacka med J samt göra en lista, rolig fredag med andra ord!


Kärlek

1. Är du singel nu? inget direkt förhållande, men inte heller singel. 
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? ingen erfarenhet av långa förhållande.. men man önskar ju att man hade ett riktigt bra förhållande.  
3. Är du redo och satsa på ett seriöst förhållande nu? tror så. 
4. När hade du sex senast? ingen kommentar
5. Har du kört oskyddat nån gång? ingen kommentar
6. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? dumpat ja, ångrat mig? nej 
7. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? inte när de gäller pojkar 
8. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? aldrig sjunkit så lågt. 
9. Haft sex på fyllan? ingen kommentar
10. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nja
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja & den känslan är underbar. 
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? yes. 
13. Somnat gråtande pga kärleken? nej. 
14. Varit på en blind date? nej. 
15. Varit otrogen? Nej.
16. Ångrade du dig? - 
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? nästan 4 månader.
18. Har du någonsin varit kär? ja. 
19. Har någon du varit tillsammans med någon som ljugit för dig? inte vad jag vet.

Vänner

1. Har du nån bästa vän? flera underbara såna. 
2. Är du ofta med dina vänner? nästan dagligen 
3. Vad brukar ni hitta på? skolan, träna, fika, gå på stan, festa, kolla film, mysa, sova osv! 
4. Bästa minnet med nån vän? hm. svårt att komma på något rakt av men kvällarna med erika är ganska oslagbara då vi afroterar lite osv. 
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? amanda thunberg är en riktigt bra vän tycker jag! 
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? om jag inte kunde det med dem, vem skulle jag då kunna det med? 
7. Har du hatat din bästa vän? ja. 
8. Litar du på din bästa vän? för mycket. 
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? nej. aldrig vart med om något direkt svek! 
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? yes. 
12. Vart bor din bästa vän? nynäshamn, norrköping, katrineholm & flen. 
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? jag älskar skvaller om allt som inte berör mig eller mina närmsta! 
14. Har du ljugit för någon kompis någon gång? ja
15. Har någon kompis ljugit för dig någon gång? tror så, alla ljuger någon gång! 
16. Ljuger du för dina vänner ofta? så lite som möjligt. 
17. Vilken kompis var du senast med? anna & jonna i skolan 
18. Har du många kompisar i din klass? haha, alltså.. har den bästa & det är det som räknas! 
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? anna 
20. En vän som du känt sen du var liten? umgås inte direkt med mina barndomsvänner längre.. men linnea var en fin vän som jag snackar med lite då & då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: