Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

dagens

Kategori:

DAGENS VILL HA: helg
DAGENS KLÄDSEL: leggings, jeansshorts, linne & tröjaa 
DAGENS SMINK: fondation & mascara
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS LÅT: jag gråter bara i regnet
DAGENS PLANER: Plugga 
DAGENS SAKNAD: dreamteam
DAGENS DUMMASTE: inte ha nyckel med sig?  
DAGENS BRA: vaknade upp med finaste
DAGENS LYCKADE: han fick upp mig ur sängen utan att behöva väcka mig 78 gånger
DAGENS MISSLYCKADE: inget är misslyckande, bara mindre bra. & idag är faktiskt inget mindre bra ;) 
DAGENS DROG: musik, vad annars när man sitter på tåg, buss, spårvagn & trappuppgång? 
DAGENS KÖP: inget än & inget ska det bli. mer än räkningar
DAGENS GODIS: inget - är ni lika förvånade som jag? 
DAGENS HUMÖR: blandat
DAGENS ORD: plugg är väl ordet som ekar i mitt huvud
puss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: