Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

dagens

Kategori:

DAGENS VILL HA: morgonkvällen då jag träffar de två bästa ♥
DAGENS KLÄDSEL: jeans & linne.
DAGENS SMINK: mascara
DAGENS FRISYR: plattat
DAGENS LÅT: om du lovar mig
DAGENS PLANER: skola anna balklänningar stan osv.
DAGENS SAKNAD: johannes
DAGENS DUMMASTE: - 
DAGENS BRA: matteläraren är sjuk & vårt prov är flyttat till nästa vecka!
DAGENS LYCKADE: provningen av balklänningarna!
DAGENS MISSLYCKADE: -
DAGENS DROG: twiligt
DAGENS KÖP: vinterjacka!
DAGENS GODIS: inget - är ni lika förvånade som jag? (chokladboll räknas väl inte som godis?)
DAGENS HUMÖR: bezt. twiligt, pluggat lite men bra, stan, nöjd med mitt kap av jacka, balklänningar, bästa anna & ser fram emot att träffa bästa pojkvän & syster imorgon. då kan ju inte mitt humör vara annat än på topp?.
DAGENS ORD: balklänningar!
/ olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: