Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Vart jag mig i världen vänder

Kategori: Jonna

Komn hem från skolan för en stiund sen,har haft en kul kväll med klasen. Efter spanskan så gick jag och köpte halsduk, mössa och vantar på gina för endast 17kr:P (hade presentkort) Sen gickjag och handlade wok och sen tillbaka till skolan för först mat sen film och sen avslutade vi med att köra dunken utan skor i totalt mörker,var ganska svårt för man såg inte vem det var och om man sprang så kom man inte frammåt för man gled bara:P

Sen gick jag ner till rese och tog bussen hem, nu ska jag ta och packa, sen sova

Hittade denna på facebook nyss, herre gud hur ser jag ut:O



Godnatt alla underbara läsare<3




KRAMIZZ Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: