Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Varför?

Kategori: Jonna

Varför ska alla jämt försvinna ur mina liv så fort jag börjar må bra?

Det är samma visa hela tiden,jag mår skit, någon kommer in i mitt liv och jag börjar må bra, något händer, någon försvinner, jag mår skit igen.Varför är det så? Jag vet inte hur mycket det är tänkt att jag ska klara av? Jag säger bara att det är tur att Anna och Olivia finns imitt liv och att dem stannat kvar för annars vet jag inte vad jag skulle göra.Tack tjejer ni är grymma och jag älskar er<3

Och vet ni vad det värsta av allt är: det är att smärtan bara blir värre och värre för varje gång:(



Mina underbara vänner och jag<3

// Jonna

Kommentarer

  • Tova - en bloggande ridskoleryttare säger:

    Fin blogg! :D

    2011-10-13 | 11:20:31
    Bloggadress: http://tovaeivinsons.blogg.se/
  • Anna <3 säger:

    Saknar det där tiderna, vill tillbaka och känna den vi känslan igen <3 Älskar er också brudar <3

    2011-10-13 | 20:27:44

Kommentera inlägget här: