Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

vad gick fel? - vad gick inte fel?

Kategori:

Krogen för första gången med alla mina bästa, alkohol, buss, folk som inte kommer in på krogen, folk som blir utslängda, folk som försvinner, folk som ringer & ljuger, tårar, bråk, drinkar, nattkäk, nattpromenader, en massa dansande, haga hos nyiiiis, en massa strulningar & liiite mer för vissa, sömn, disk, mat, saker som rasar av sig själv & en jävlans massa skratt!
Helgen bestod som sagt av det mesta.
dock saknade vi casse igår, det märktes att något saknades när hon försvann, hahaha'
Nu har jag och Johannes lämnat av syster vid tåget, så nu har vi köpt godis, ska käka mat & sedan se film & mysa. ♥ 

Kommentarer

  • olivia<3 säger:

    fint johannes snygga bilder varre du som vart utslängd eller johannes hahaaa:):D <3

    2011-10-09 | 18:32:50
    Bloggadress: http://myhighdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här: