Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

torsdag

Kategori:

Skola, gymet, powernap & plugg beskriver min dag. Nu ska jag snart bege mig mot affären för att köpa hem lite grejer så att jag kan baka bröd!

Slog i huvudet inatt.. Skulle vända mig i sängen och så var det en vägg på andra sidan. fyfan vad det dunkade till, tror fan alla grannarna nästan vaknade haha. Har fortfarande jätteont....

.
Såg på facebook nyss: 
"Nyss hemkommen från akuten, har tydligen hjärnskakning" 
"Det var ju märkligt med tanke på att hjärnskakning kräver hjärna"



Där har vi alltså svaret till varför jag aldrig fått hjärnskakning... Lite glad faktiskt då det ökar min chans att ej skada mig! Ibland lönar det sig att inte ha någon hjärna som folk säger om mig.


Nu käk och sen affärn 
puss 
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: