Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

torsdag

Kategori:

sofia kom förbi och lämnade ett papper, skulle bara lämna det för att hon sedan skulle dra. så började vi prata en massa,
olivia "kom in ist?" 
sofia "nae måste dra, har skitbrottom" 
2 timmar senare gick hon (y) grannarna som kom fram & tillbaka måste undrat vafan jag inte släppte in henne för, hahah. så typiskt oss, varje onsdag jag har brottom hem & ska sova för börjar tidigt dagen efter slutar det med att vi står i typ två timmar innan vi skiljs av och snackar, (y) vi är bra vi!
nu har jag ist brottom till jobbet bara för det! kul att stå och dela ut flyers i tre timmar, aya tjänar iaf några hundra !
jag skulle bli klar med uppdraget innan ju.. sofia som förstör allting -.-
tjarååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: