Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Torsdag

Kategori: Jonna

Började med att klockan ringde halv 8, gick upp och duscha, åt frukost och fixa mig. Sen åkte jag till skolan och hade matte och sen spanska, lunch och sen satt jag och skrev påmitt samhäll 3 uppdrag så är snart klart:D Dagen fortsatte sedan med UF, skrev lite på affärsplanen och så. Sen till mammas jobb för att byta om, sen till stallet för träning på sessan. Gick super bra:D Nu ska jag ta och fixa mina naglar och sen duscha.

I morgon ska jag vara i skolan 8:20, dockbörjar jag inte förrän 14:15:( men då hinner jag plugga mycket så jag slipper det i helgen.

KRAMIZZ Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: