Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tooorsdag

Kategori:

hey! nyss vart i skolan,  mamma väckte mig, annars hade jag aldrig kommit upp. Hon väckte mig typ 40 min försent, men hann till skolan ändåå. Minns inte ens att jag slagit av väckarklockan, (y) jag vaknar inte om inte johannes ringer & väcker mig helt enkeelt -.- 
nu så ska ja göra lite mat, hehe. sen ska jag nog tillbaks till skulan, får se om jag går på basgruppen. inte på humör för det kan ja ju lugnt säga, men på uf ska ja iaf.. (y)
har ph också, gick inte förra veckan så skulle behöva gå denna gång. fast det orkar jag ju inte, för kommer bara få skäll, hehehehehehehe
nej men har lite saker att skryta om, och eftersom samtalet bara är en kvart så kan jag ju babbla på för att fördriva tiden, så att han inte hinner fråga hur det går i dom dåliga ämnena. visst är jag smart?!  hehe får se om ja går, går ja på ph't måste ja gå på basgruppen, fuuuun.
-
känndes lite bättre nu när helen skrev till mig också på facebook. hon är i norrköping tills på onsdag denna gång, så nästa vecka ska vi ses så ska hon hjälpa mig med anmälningarna till volontäråret! england here i come, hehe. allt jag vill är att åka iväg ett år, gärna nu. komma bort från allt.
-
ae, twiligt boken i mitt ♥ & framför mina ögon nu

pussss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: