Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tisdag

Kategori:

Sovmorgon skola för uf med jonnish. Sen stan med jonna, donken osv. Haha hennes paraply blåste iväg så fick spring efter det, och sen gick det av på mitten! lyckat, haha.
-

nu skulle jag precis plugga, men en viss blogg&person förstörde lusten till det. herregud


-



NU SKREV MIN SAKNADE BRUD THUNUIS TILL MIG ! 
vadå komma in i rätt timing och göra mig någorlund glad?
bäst är hon!
nu ska jag höra hur hon har det i england osv. 
fucking 2-3 veckor sedan jag snackade med henne, inte okej!
måste ju passa på att tacka henne för att hon skaffat finaste & bästa pojkvännen till mig också, heheh

-
puss
/olivia 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: