Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

svar på blogg

Kategori:

Eftersom du inte svarar på mina sms eller inte hälsar i verkligheten men fortsätter skriva på bloggen,
så svarar jag på bloggen också:

Du skriver att det inte var detta du ville, men ändå skriver du klart & tydligt på bloggen "du & jag är klara med varandra". Det tolkar jag som att du inte vill ha mer med mig att göra, och speciellt eftersom du inte hälsar på mig eller svarar när jag smsar. Det som stör mig allra mest är att du skriver varför du är sur på bloggen. sen när jag frågar vad du menade med det på sms svarar du inte. och ändå skriver du innan "du fattar ingenting". nej men förklara då? jag kan inte göra något åt saken när jag inte ens vet vad jag har gjort. Jag smsar och frågar vad jag har gjort, men du svarar inte. jag säger hej men får inget hej tillbaks. det gör ont.


och justde, din väska är kvar hos mig. hämta den om du vill ha den :)




och det sista: jag tänker inte nämna några namn eller peka ut någon som det svarta fåret. (hoppas ni förtod ironin, ganska glasklart att det handlade om en viss person)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: