Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

söndag

Kategori:

Hey! Är hemma i Norrköping efter en helg ute på landet med världens finaste pojkvän. I fredags var vi hos syster, käkade mat osv.. gott! hehe sen spelade vi kort som jag utklassade alla på som vanligt (yyy)
Igår så såg vi massa oth o några andra filmer, jag övningskörde, spelade spel med pappa & cattiis osv..
Idag har vi sett film o sen skjutsade papii oss till tågen.


Nu är jag hos mami igen. Hon har shoppat en massa, tanter alltså. Tror att pengar växer på träd eller något -.- Men nu står hon och lagar väldigt god mat till mig, ibland är dem där tanterna bra att ha! Värst av allt är att jag själv kommer bli en tant någon gång i framtiden, usch. Ryser vid tanken, vill inte bli gamal. Vill förbli ung.


Nu ska jag äta, sen duscha & sova. Imorgon blir det upp tidigt, ska träffa Jonna vid 9 för att fota till vår hemsida. Sedan ska vi till banken och skriva på papper. Vad som sker resten av dagen är oklart. någon föreläsning, franskalektion och lite annat småplugg ska nog ske!

puss 
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: