Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

söndag

Kategori:

duktigt jag är! börjat skriva på mitt uppdrag, det var på tiden! men nu ska jag sluta med det, åka  till norrköping & plugga bokföring. pappa hade inte vista så är tvungen att dra mig hemåt tidigare idag.


igår pratade jag med min kusin i typ en timma, haha ibland är han allt bra! ringer helt random på fyllan och får mig att skratta som få. verkligen det jag behövde igår också. fast han gjorde mig arg också, i början. idioter som snackar skit om våran döda kusin, -.- men min kusin smällde en ölburk i huvet på en av dom, sen gick han därifrån och ringde mig ist. han hade ingen flaska,  hahaha tur det, men en ölburk i huvudet var han värd. sen satt vi iaf och snackade om gud och noas ark att jag skulle bygga en sådan. moses kom in i bilden med. hahah jag fattade iiiiingenting. är väl så när man är nykter & snackar med onyktra människor, hehe.


hittade balklänning igår med, så jävla glad!
blev lite hårgrejer också, en tiara och en annan grej.
nu är bara det största problemet kvar att hitta: SKOR.
lär väl sluta med att jag går barfota, hahahah


men nu så ska jag bege mig till tåget, puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: