Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Skolan

Kategori: Jonna

Sitter i skolan med min underbara vän Olivia. Med mig är det sådär för har as ont i magen och mår jätte illa:( Jag misstänker att jag är laktos:( Så ska testa att vara utan mjölkprodukter under helgen, dock vet inte jag om jag kommer klara det då jag verkligen älskar choklad. Nu ska jag ta och plugga lite har suttit i skolan sedan 20 över åtta när jag egentligen börjar kvart över 2 men nu visade det säg att den lektionen inte var obligatorisk så jag kunde lika gärna åkte hem efter olivias och mitt möte. Men nu ska jag ta och ändra på mitt samhäll 3 uppdrag för har varit och fått feedback på det nu. I kväll blir det nog att sova hos mia för att sen följa med henne till vikbolandet för att tävla. Nu måste jag sätta fart men vi hörs i kväll

KRAMIZZ Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: