Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Skolan med Anna

Kategori: Jonna

Sitter i skolan med Anna, har nyss käkat lunch. Hade körlektion i morse, fick ha dubbel i dag då den som skulle kört förre mig inte kom. Gick sjukt bra, sen skrev jag några prov på körskolan fick 62/70 på ett och man måste ha 63/70 så sjukt irriterande, men det känns ändå som att det börjar fasna nu:P

Ska snart ha styrelsemöte med min underbara kollega Olivia och sen blir det att ha spanska 1, spanskan går så sjukt bra och jag är så sjukt glad att jag valde att hoppa av franska 4 så jag junde läsa spanskan:D

I kväll blir det klassträff med klassen, hoppas på en trevlig kväll med god mat och film. Nu måste jag ta och läsa lite teori och umgås med min underbara vän  Anna<3

Hörs i kväll eller i morgon beror på när jag kommer hem, ha det så bra.




KRAMIZZ Jonna<3

Läs denna fantastiska blogg: rossakanin.blogg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: