Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sitter i skolan

Kategori: Jonna

Känns som jag sitter helt själv i skolan för ser inte en enda, men alla kanske har lektioner:P Har i alla fall skrivit klart mitt uppdrag:D Så jag är nöjd, nu ska jag ta och börja skriva "boken om mig" på spanska som är ett projekt steg, som dock ska vara klart till jul men vad gör det om jag skriver det nu redan för då behöver jag inte göra så mycket nästa gång. Nu måste jag fortsätta. I morgon blir det nog några tids inställda för är borta hela dan, dock får vi se det för set beror på om jag hinner;/

Kram Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: