Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Plugg,plugg och åter igen plugg

Kategori: Jonna

Sitter och skriver på mitt samhäll 3 uppdrag, men det går segt. Vet inte vad jag ska skriva om. Men helgen har i alla fall varit skaplig, i går var det först stallet och rida en ganska fin ponny, sen till kusinen och sen vidare till cromwell och fotboll:( hatar fotboll, men sen hem till Sebbe( min kusin)igen käka och parta lite. Sen till Cromwell en stund men var sjukt tråkig dj som bara hade dålig musik så ingen dansa:( Sen  taxi hem till anna med henne och sebbe. Där spela vi kort med annas mamma, vi körde mulle och jag och anna VANN:D haha vi ägde ut dem andra:P. I dag vakna jag hos anna vid 9 åkte sedan till stallet vid halv 12 då ponnyn fick nya skor, sen hem och städa,sen tillbaka till stallet för att ta in hästarna och rida med mia och linn.

Och nu sitter jag här och pluggar medans jag väntar på mat

HÖRS I MORGON ALLA BLOGGLÄSARE<3


KRAMIS Jonna <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: