Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Ny vecka nya tag

Kategori: Jonna

God Morgon bloggen. Nu sitter jag här och pluggar matte, går faktiskt bra för ovanligheternas skull. Blev klar med första utkastet av mitt uppdrag i går så jag är glad :D Denna vecka är det inte så mycket som händer men så här ser min vecka ut:

Måndag: Skola med opponering av uppdraget, stallet rida på banan
Tisdag: Skolan med filosofi seminarium, plugga matte och spanska
Onsdag: Körlektion, skola, klassträff
Torsdag: Skola, dressyrträning
Fredag: Skola
Lördag: Tävling på vikbolandet
Söndag: Stallet rida ut

Sen framn emot en lugn vecka:)

Nu måste jag fortsätta med matten så hörs vi i kväll<3

KRAMIZZ Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: