Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Nu sitter jag här igen

Kategori: Jonna

God morgon alla blogg läsare. Nu sitter jag här och bloggar igen, hade inte tid att göra något inlägg i går kväll för pluggade spanska hela kvällen. Nu ska jag snart bege mig till bussen och sen vidare upp till skolan. I kväll blir det förhoppningsviss dressyrträning, vi får se helt enkelt. Vill inte ta det på bloggen för det är väldigt personligt och jag känner inte för att skriva om det heller:( Det var också en av anledningarna till att jag inte blogga i går kväll.

Tänkte ta och fixa designen någon dag också förbörjar tröttna på den, men nu måste jag dra mig till bussen

Ha det så bra,

KRAMIZZ Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: