Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

måndag

Kategori:

hey!
fotat med jonna, frukost med jonna på espresso house, banken med jonna, stan med jonna, föreläsning, plugg med anna i 3 timmar, stan med anna & nu ikväll har jag pluggat en massa till. åh vad jag är stolt över mig själv! haha
köpte två ringar & ett clips-örhänge idag också från style by tyra. NÖJD



dampade på joahnnes för att ja hade tråååååkigt nyss,
"hahahah ja har damp"
"det har jämt damp älskling"
VADÅ ATT JA JÄMT HAR DAMP!?
nu ska ja duscha eftersom vattnet stängs av hela dagen imorgon & varmvattnet kanske är avstängt även onsdag -.-
puss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: