Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

måndag

Kategori:

hej! Fredagen blev genast bättre när jag först snackade med älskling i telefon och sedan när jag kom till navesta. folket där gjorde min kvälll! tills vi öppnade nattcafét vill säga, slutade med att vi fick stänga, folket vägrade gå och när vi väl får ut snorungarna står de och bankar och kastar saker på fönsterrutorna. (y) så eftersom ingen av oss vågade gå ut ringde vi polisen. när dem kom gick vi ut och tog en taxi hem, haha. så kom hem nio istället för halv två. ganska nice då jag gick upp 6 i lördags. då drog jag och mötte eva så drog vi till styrstadgården, fixade lite & sedan kom konfirmanderna. hade temat bibeln, hehe. gjorde lite teater där jag var prinsessa osv (a) 
efter konfirmationen skjutsade emil mig till cromwell där jag träffade johennes. blev att se fotboll som slutade med 1-1 -.- fast på ett sätt var det bra, att sitta på en sportbar med vänner som hejar på olika lag är inte så kul. då är det bäst om det blir oavgjort!
sen drog jag och älskling hem, käkade och drog iväg och bowlade med mamma o dem. jag utklassade alla såklart! efter bowlingen blev det plankstek. så gott!
-
sen tog jag johannes och fanny bussen till zebbes kompis. ångrade mig i samma sekund jag kom in typ. men stannade ett tag iaf och sen GICK vi hela vägen hem. omväg runt ljura också. duktiga vi är! haha så var hemma runt tolv kanske, då slockande vi eller iaf jag ganska så snabbt, heheh.
igår drog jag till styrstadsgården återigen för att träffa konfirmanderna. blev ännu mer teater och annat kul! efter konfan hade vi ledarutbildning..
sen drog jag mig hemåt för att va me bästa. ♥
-
imorse drog min älskling vid halv 8. så tomt! själv sov jag vidare till tio. drog till skolan för styrelsemöte och franska. skulle haft samhäll också, men efterom ja inte gjort klart mitt uppdrag struntade jag i den, hehe.
sen kom jag på när ja läste jonnas inlägg att ja har filosofiseminarium imorgon, men eftertsom ja glömt det & inte pluggat struntar ja i de me och tar igen de senare. nu ska jag plugga bokföring istället!
puss
/olivia
P.S. ost är gott!

Kommentarer

  • oliviabjörndahl säger:

    Tjaao olivia:D jag har en ny blogg nuu heheh sig it te johannes:D Sees När Du kommer ska jag vinna på buzz över dig jag har övat nu hehe:D

    2011-10-17 | 20:17:51
    Bloggadress: http://OliviaLive.devote.se

Kommentera inlägget här: