Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

måndag

Kategori:

Trött måndag. vaknade upp med finaste, men när han drog gick jag och sov igen till halv tolv, hehe. Sen drog jag till skolan för en svenska lektion, håltimmar då jag arbetade med ett uppdrag & sedan en franskalektion..
Vid 5 drog jag mig hemåt och fortsatte med disken från i helgen, fyfan ska aldrig mer ha middag/fest med vanliga glas & tallrikar. Nästa gång blir det papperstallrikar och plastglas!

Trötthet, plugg, regn, disk & att mina bästa lämnat norrköping gör mig deprimerad till max. Tur att mamma inte är hemma, annars hade det blivit bråk här hemma idag pga mitt humör, haha







hur sjukt verkar inte detta?! ska se programmet nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: