Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

lördag

Kategori: Jonna

Har inget internet under helgen då jag spenderar helgen med pojkvännen ute på landet hos min fina far!
Men detta är ett tidsinställt inlägg. Vem vet vad vi gör just nu?
Kanske en trevlig promenad runt sjön, myser med en massa massa filmer jag har med mig, läser twiligt, pluggar, övningskör, firar fadern och bara tar det lugnt & myser.
Igår kväll käkade vi även middag hos syster som var ensam hemma. Vi hade troligtvis kul? (haha vet ju inte eftersom detta är tidsinställt, men planerna var väl att käka middag & ha kul, haha!)
puss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: