Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

looov

Kategori:

Man kan aldrig lösa en konflikt utan att förstå varför den uppstod. För förstår man inte det, kommer den alltid att uppstå igen. Därför är det viktigt att förklara varför man känner som man känner, för det är känslorna som uppstod till en konflikt.


'
imorgon är det sista dagen innan lovet. sen slipper ja er o de ska bli så jävla skönt kan ja lova. visserligen slipper ja er nu när ja sitter hemma också, men på lovet behöver ja iaf inte känna ångesten för att ja inte går till skolan! bara hänga där ja trivs som bäst. kyrkan, pojkvännen & bästa vännen. kan inte bli ett bättre lov än så.. ♥ 


nu ska ja skriva klart mitt uppdrag så ja kan lämna in det innan ja går på lov, är så himlans duktig just nu i skolan! lämnar in allting i tid, vadå bäst? hehe. eller måste bli klar med det först, har ett tag kvar men jag har iaf börjat och det är några timmar kvar tills det ska lämnas in ju! 17.00 imorgon ska de lämnas in. men ska lämna in det tidigare, för 17.00 inkommer mitt tåg till katrineholm! 16.00 ska ja lämna in uppdraget senast har ja bestämt. men ska försöka maila in det redan nu ikväll, får se hur det går med den saken. har även matteprov imorgon, det är synd att jag inte hinner plugga till det då jag faktiskt förstår det som händer där och skulle kunna få G. men men, aldrig fått G på ett matteprov på gymnasiet förut så varför få det nu liksom ? ;)

tjänade även några hundra förut samt fick träffa fint folk! typ som en gryyymt mycket saknad robin johansson! ♥


pluggtime! svårt när min cola tog slut precis, men ska försöka.. 
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: