Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Jag ska finna vägen eller skapa den.

Kategori:

Vad hände med att jag skulle plugga ikväll? Det försvann.
Har istället sysselsatt mig med att läsa bloggar, bakat bröd osv.
Hittade en blogg, som inspirerade mig mycket. Men som samtidigt fick mig att känna, vad vill jag med mitt liv? Jag har haft så fullt upp med att leva livet under sommaren och efter. Har festat alldeles för mycket och har därför glömt vad jag vill med mitt liv och jag är tillbaks på ruta ett igen. Vad vill jag egentligen?

Vad ska jag göra efter studenten? Vad vill jag bli? Finns så mycket jag vill bli men ändå så lite. Ingenting som fastnar, drömmarna varierar dag till dag.

 

Bloggen som satte igång mina tankar idag: http://seb.freshnet.se/

Dagens citat: Jag ska finna vägen eller skapa den. 
En dag är det precis det som jag ska göra, finna eller skapa vägen!

 

Nu går jag och sover och hoppas på att imorgon får jag en jävlans massa plugg gjort! Prov & inlämning på fredag, kill me. 
Eftersom min älskling befinner sig i Polen och jag inte kan somna tills hans fina röst får jag istället somna med twiligtboken. Funkar det med ibland.

pusss 
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: