Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Hemma och vänder igen

Kategori: Jonna

Gör åter igen ett snabbt inlägg medan jag väntar på min bror:) Har varit på vikbolandet hela dan på tävling. I första klassen var hon dubbel nolla och kom 2.a :D I andra klassen var hon trött men hon kämpade sig igenom banan felfrittoch kom 8.a. så vi är super nöjda:)

Har inte ätit något med laktos idag och jag känner mig mycket bättre, så antagligen är det de men skaprova helgen ut och sen på måndag äta något med laktos i och då får vi se:/

Nu måste jag säga att min bror att skynda sig så jag kan åka till Annipanni någongång:P

I kväll är det party all night long:D

In i dimman som Anna skulle säga

PUZZ på er Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: