Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

hela kroppen värker:(

Kategori: Jonna

Är sjukt bakis från i går:/ men kul hade jag i alla fall, dock har jag ont i hela kroppen i dag. Alkohol, blåst, förskylning och krossat hjärta är ingen bra komination. Men jag antar att jag mår som jag förskänar( Stavning?). Nu ska jag ta och fixa lite i mitt rum och sen ska jag åka till stallet föratt pussa på min princessa, kan inte rida p.g.a. att hon tappade en sko i går på tävlingen p.g.a. att det var så lerigt:(

I kväll blir det tv och matte plugg:/ Kanske bloggar något i kväll men är inte hundra.

KRAM Jonna

Kommentarer

  • Anna (din vän) säger:

    BTW, du mår inte som du förtjänar, du förtjänar all lycka du kan få! Glöm inte bort det, ska göra allt jag kan för att du ska bli lycklig igen! För DET är vad du förtjänar gumman! <3

    2011-10-25 | 10:27:21

Kommentera inlägget här: