Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

hann inte blogga i går

Kategori: Jonna

Hehe, mitt ny startande av bloggen blev inte så lyckat:P  Men nu är jag på g igen. Dagen började med att gåupp kvart i 7 sen till skolan för att filosofi, sen satt jag och plugga till provet på fredag, då går brandlarmet och det var iskallt men som tur var var det bara en övning. Sen in och plugga igen, sen ha fek b med bokföring plugga till provet på torsdag, sen lunch med Anna.Sen basgrupp där vi bestämde vad vi skulle va på fotot i morgon, blir väl inte toppen men vi får se hur det blir:P Sen UF med Olivia, gjorde massor med budgetar och sånt, var sjukt jobbigt för jag hittade inte felet somjag hade gjort först så satt med det där i typ 1 och en halv timme :( Sen åkte jag hem och plugga, så nu sitter jag här med filosofi boken och pluggar, ska ta och plugga lite ekonomi nu i stället. I morgon blir det hoppträning på bästaste<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: