Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

fredag

Kategori:

Fredag och jag ska inte träffa min älskling, som jag brukar göra på fredagar. buhu.
istället ska jag ut på landet, utanför stockholm till dadiii. ikväll ska jag plugga, imorgon ska jag leta balklänningar inne i stockholm & på söndag ska jag plugga och bege mig till norrköping igen. skulle till bästavän & sovit där, men har alldeles för mycket plugg samt har möte klockan 8 på morgonen, inte precis pepp på att ta ett tåg klockan 7 efter en natt där, hehehehe. får bli på lovet istället!

lyckades förövrigt flytta provet idag till måndag. fick även på posten nu att jag kan hämta vår produkt efter 5 då den är i hageby dååå! men är ju inte i norrköping då, så får hämta den på måndag. sen jävlar ska det rulla in pengar! ♥
förövrigt fixat jobb nästa torsdag också. så bra! ger iaf några hundralappar extra..
-
nu ska ja packa osv. puss !
förövrigt ingen dator med mig så inget bloggande för mig i helgen. ni får helt enkelt klara er utan mig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: